HTML

Morzsák

2016.04.20. 17:32 :: Tobber

Tegnap kb. 5 dkg natúr halat ebédeltem egy marok salátával, mert irtó egészséges vagyok és mert szeretem.

Aztán Ba exem este átjött szerelni, közben rágtam a fülét, hogy hagyja a kereskedelmet és csinálja ezt, mert nála precízebb embert sosem láttam.

Direkt nem is kérdeztem rá, mi újság vele/velük, így is annyit beszélt, hogy utána kénytelen voltam egy pizzát rendelni magamnak.

A futárt megkérdeztem, milyen az agyonhirdetett hamburgerük. Rácsap a hasára, ő azt nem tudja, ő pörköltös típus!

Hát jó. Nekiállok. Csörög a kaputelefon.

A futár az: ha szeretem a húst, akkor inkább a sajtos-sonkás akármilyen csodahusijukat egyem, na AZ nagyon finom, majd még hosszan ecsetelte a házam elől.

---

Tegnap fura beszélgetéseim voltak, Gé a mosdóban beszélgetett velem sminkelés közben a p.nciszőrtelenítés részleteiről.

---

Ma reggel a mozgólépcsőnél régi főnököm lökött félre. Direkt visszalöktem, mekkora bunkó már (és különbenis, két embert vett fel a helyemre utánam!), majd rámosolyogtam és kikérdeztem, mizu a cégével, kik vannak még ott, hogy vannak a gyerekek, feleség.

Míg felértünk, nem bírta megkérdezni, hogy és velem mi van, hogy/hol vagyok.

Szerintem nem ismert fel!

Négy évig voltam az irodavezetője tizenpár éve egy tíz fős cégnél. Igaz, 55 kg-osan és fekete nagyon rövid hajjal.

Azóta azon gondolkozhat, ki a fene voltam…

komment

süti beállítások módosítása