HTML

Félelmem

2015.10.12. 22:14 :: Tobber

Nem vagyok egy félős fajta.

Sőt.

De van egy gyengém.

Én attól félek, hogy nem fogok megérteni valamit, amit magyaráznak nekem.

Rettegek egy NAV felhívástól, meetingeken kapott új feladatoktól, szerződésolvasáskor.

Biztos a gyerekkorom, alapelvárás volt, hogy magyarázat végén ne kérdezzek vissza, apám szerint csak butáskodom.

Hát nem mertem rákérdezni a homályos részekre. Elég kontraproduktív nevelés.

Felnőttként úgy szoktam elejét venni, hogy mindig visszamondom részletesen, jól értettem-e.

Utálnám rosszul végrehajtani.

Ezért sem vállalok be komolyabb munkát, amivel kínálgatnak néha.

Aztán figyelem az új helyemen a nagyokat. Mind bevallja, hogy hónapok óta nem ért sok mindent, de majdcsak letisztul idővel.

Hát ezt meg kell tanulnom, alapvető megbénítóm és egorombolóm ez oviskorom óta.

 

komment

süti beállítások módosítása