HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Morzsák

2014.08.05. 16:18 :: Tobber

...és az ország egyetlen MAC-jában sem kapható az én alapozóárnyalatom, körbetelefonáltak a boltban, ahol egy hete kaptak árut, de ez nem volt. A legátlagosabb színű bőröm van. Új áru 3 hét múlva, nem garantált, hogy lesz. Rendelni, félretetetni nem lehet. High quality cosmetics, na igen. VIP ügyfélkezelés, puccos vendégkártya és adatgyűjtős vevőregisztrálás az van.

Addig veszek szépen más alapozót, akinek van tippje, milyen jól fedő, hosszan tartó, tornán, táncon sem leolvadó alapozót használjak, írja meg, köszi.

...és a SPAR akcióban semmilyen gm termék nem volt és mogyorótej sem csütörtök óta, azóta volt meghirdetve.

...és gondolkoztam új epilátorban, a régi kábele eltörött, de a drágább sem ígér többet, fogalmam sincs, melyiket válasszam, amit neten kinéztem, boltban nincsen.

...és a kedvenc fogselymem sehol nem kapható.

A nap, amikor akarok pénzt költeni, de nem tudok.

Azaz most érkezett be a két hónapja várt designer vásznam a kedvenc textil webáruházamba, azonnal lecsaptam két méterre. Egy munkanapon belül átadják a futárnak, ha expressz veszem. Nem egy nap alatt kiszállítják! Mekkora átverés.

Ma csörög egy idegen szám: ismeretlen férfinév, férfihang, hogy segítsek már, miért van az én számom az ő telefonjában az én keresztnevemmel. Hát, elég sok férfit ismerek, de a városában kb. csak tavaly jártam Bével és ott Újkolléga barátaival ittunk csak, az ő nevüket pedig tudom. ExPasi járt oda egyetemre, de az ő nevét nem is hallotta.

És irtó jellegzetes foglalkozása van (privátban megírom, ha érdekel valakit, nem röhögni! :D), szóval ha ismerném, tudnám. A neve is egy híres ember neve, szóval fogalmam sincs, neki honnan van meg a számom, ha nekem semmi nem rémlik.

A vasárnap éjjeli vihar durván hosszú volt, 2:15-től nem aludtam, monszun, fülledtség, végig hatalmas dörgések, az ablakom beleremegett. Az egész cég főnököstül, mindenestül az álomkór szélén van azóta is.

Ma szereztem egy cimbit. Nagyfőnököm nagyfiával rég jóban vagyok, most a tinifia lóg itt Kollegina helyén ülve egész nap (igen, helyettesítek, as usual). Meséli, hogy nagyon vágyott egy sportcipőre. Lenyomoztam, hol van a városban, félretetettem. És még 40% kedvezmény is van rá. Menő vagyok.

komment

süti beállítások módosítása