HTML

Szép napok

2013.06.27. 17:17 :: Tobber

...mert kint nincsen nyár.

Tegnap szabit vettem ki (Té: egy egééész napot??), reggel randiztam Őszhalántékkal, aki ma írta is, hogy egész nap csak arra tudott gondolni.

Aztán elintéztem a pénzügyeimet, majd TáncosJé kavart az indulással, és nincs zene, és elkésünk, menjünk előbb, majd a kocsiban kellett várni fél órát, amíg elintézi a munkaügyeit, de a tinilánya haver, vele elcsacsogtunk. Felkaptuk TáncosO-t és elhúztunk országunk legszebb tájaira tanítani.

Leérve körbeugráltak minket, mindenkit ismerünk, rántotthús, rizibizi és csalamádé, fröccs és mivelkínálhatlak még, 5 óra tánc, közben vacsorát is kaptunk és itattak minket. Még jó, hogy én nem ittam, mert életemben először szondáztattak éjjel, amikor hazavezettem.

Hangulat a topon, friss helyi gyümölcs és kedvenc gyerekek tapadása, égigérő nyárfák zúgnak a szélben, végtelen dombok és erdők és világvége és miért nem itt élek én.

Éjjelig jó arcok, hangulat, körbeugrálásunk és begyűjtöttem egy emailcímet, még hazavezettem a fővárosba, Jé lányával program lebeszélve.

A tökéletes napjaim egyike.

A mai sem rossz, bár hajnalig erotikus csetelve kicsit álmos vagyok, most learatom a babérját a lépcsőházban.

Értse mindenki pont úgy, ahogy akarja.

komment

süti beállítások módosítása