HTML

---

2013.02.14. 23:03 :: Tobber

Nem szorult belém rasszizmus, és tudok úgy beszélni egy feketebőrű férfival angolul, hogy közben azon jár az agyam, hogy milyen érdekes színű a bőre és még sosem láttam a cégnél afroeurópai vagy hogyan pc embert.

Obama szebb.

Aztán hollandussal csetelgetek elméleti erotikáról angolul persze, szaknyelv hiányában elég rusztikusan.

És vártam én a gőtéseket a tuján, de csak egy korombéli, kicsit ápolatlan cigány csaj állt mellém, hogy nem magyar-e a könyv amit olvasok, ha nem magyar a címe, meg mi volt a leghosszabb könyv amit olvastam, mert neki a Pillangó (én nem tudom, nálam nem fizikailag hosszú egy könyv, hanem néha időben, lásd még Thomas Mann kísérleteimet), és a szokott kéz a táskán, zsebben nincs semmi védelmen túl nem aggódtam, elhittem, hogy érdekli, és egész okosnak tűnt.

 

komment

süti beállítások módosítása