HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.12.30. 15:07 :: Tobber

Nem tudom biztosan, mi okoz ilyen fejgörcsöt (tabletta nélküli pms???), nem fáztam meg, nem sportoltam halálra magamat, nincs stressz éppen, elég sokat alszom véletlenül, úgyhogy a vérnyomásomra tippeltem. Bevettem egy koffeines saridont, megittam két kávét és egy liter light kólát pár óra alatt sok-sok vízzel és vitaminnal, majd jól bepálinkáztam és mintha elfújták volna.

Öröm olyan társaságban házibulizni, ahol Ákos, korunk előadója szitokszóként merül fel és egyhangúan reménykedünk abban, hogy lassan visszavonul az ígérettel, hogy soha többet nem ír verset és semmit nem zenésít meg.
A barátokat megválogathatjuk. Sajnos a kollégáim az elvárható minimális kritikával sem fogyasztják a popkultúrát.

komment

süti beállítások módosítása