HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.10.27. 07:59 :: Tobber

Sokat gondolkoztam, betelt a baráttár.

Baráttár.

Egyszerűen nincs energiám, időm több ember életében haverként, barátként szerepelni. A meglévőkkel sem tudok annyit foglalkozni.

Hálás vagyok az internetért, az emailért, nemcsak mert évekkel ezelőtt itt sok jó embert ismertem meg, hanem a meglévőekkel is könnyebb kapcsolatot tartani, feltenni egy hogy vagy kérdést.

De multinál, szem előtt dolgozva, tömeghobbit űzve sok jó ember sodródik felém. Egy ideig próbáltam mindenkire rászánni az általam gondolt energiakupacot, de nem bírtam.

Idén is próbáltam tartani magamat, mégis a gyógytornászom, egy edzésről egy edzőtárslány, meg egy valaha törzshelyem textilbolt eladólánya

komment

süti beállítások módosítása