HTML

---

2012.10.20. 23:56 :: Tobber

Nem, vagy egy héttel késve érkeznek meg a mobilról küldött posztjaim.

Na mindegy.

Annyit írtam kb., hogy épp tele a tök.

Adtam második esélyt egy srácnak, aki nyáron nagyon velem akart lenni. Mi a fenének???

Annyit mondtam, hogy a síelés a második kedvenc mozgásfajtám, erre rávágta, hogy mekkora hülyeséget beszélek.

Hát, hímsoviniszta világunkban hiába van önálló véleménye egy kétdiplomás, nyelvvizsgás, művészetkedvelő, irodalom-buzi, több nép néptáncait ismerő nőnek, aki magát nem tartja különösen okosnak, de hogy hülyeség, csak mert ezt gondolja...

Aztán kitalálta, hogy nekem csak a gazdag pasik jönnek be (nem látott Ess-sel, vagy Gével, még fűtésünk sem nagyon volt). Volt még pár megjegyzése, leugatott, ha vicceset mondtam, na kösz, nem.

Azt pláne nem értem, hogy miért nem fogadta el sok férfi az életemben, hogy az orális szexnél milliárdszor jobban szeretem a szexet magát. Mert Manyi és Juli nem így volt vele??

Na jó, nem húzom fel magamat, a tegnapi poszt-sms arról szólt, miért is mondtam le szomorú szívvel az esti házibulit, mert ha úgy bőgve autóba ülök, tuti fára csavarodok:

Két halálhírrel kellett megküzdenem, aztán apámnak intéztem egy kis protekciót a vágyott banda fellépéséhez, mire még ugyanebben a telefonbeszélgetésben reggel nyolckor sikerült kifejtenie, hogy milyen rossz gyerek vagyok (nem vagyok az!), kollégám bunkó volt amikor szívességet tettem neki mindent félretéve, erre a főnöke hibájáért engem talált meg, kisfőnök lekezelően lecseszett, hogy rossz a sorrend amikor a sorrend jó, az ő meglátása nem, a napok óta tartó bélgörcsöm már vérrel párosul, a térdem lüktet, Pf-nek nem kellettem (nem dráma, utálom a hazugokat), Őszhalánték nem volt a toppon, a cégnél előbb a fele emeletnek fizetőssé tették a kávét majd kijelölik a mi konyhánkat, ahová bespájzoltunk saját pénzből, majd konkrétan nem engedtek be minket az ingyenkávésok, mert ők ott buliznak, a tegnap vett drága krémsajt rohadt volt, kiköptem, így dobhattam ki a drága egészségeszsemlét is, a netem egy hétre behalt, a médiaboxom állandóan lefagy, így tévét sem láttam.

Hát, röviden ennyi.

Apám észre sem vette és megint erőlködik cuki lenni, kollégát bemószeroltam, mert hat éve tűröm, nyitott fülekre találtam a főnökénél, kisfőnöknek megcsináltam a magam sorrendjében és gyorsabban kész voltam vele mint hitte, a gyomrom jobb, a férfiak a testüket leszámítva nem igazán hiányoznak továbbra sem, Őszhalánték kapcsolatunk 5,5 éve alatt ritkán csinál ilyet, ingyenkávésokat nem hagyom annyiban a főnökeim előtt, sajt nem baj, úgyis diétázom, már csak 3 kg-ot akarok leadni, de azt lassan, a netem megbuheráltam, a médiaboxot a szolgáltatóval frissíttettem.

Indulhat a holnap.

komment

süti beállítások módosítása