HTML

---

2011.11.19. 21:00 :: Tobber

Szuperfodrászomhoz jár már a környezetemben jópár kolléganő, évek óta tökéletes hajakat vág. De legutóbb úgy vágta le nekem, hogy nem tudtam vele mit kezdeni. Hullámosan nem állt szépen, begöndörítve pláne szétesett, beszárítva mutatott csak jól.

És aztán ennyi párás drótosodás idő után úgy gondoltam, hogy túl szép a hajam, tegyük kicsit tönkre megpróbálom a hajvasalót. És akkor már a hirdetett csodamasinát vettem meg a prémiumomból.

És nem bírom letenni! Elképesztő dögös hajat csináltam vele tegnap estére TáncosTéék bulijára, ma próbálgattam, a hullámok is rendezettebb így mint genetikailag, egyenesen meg pont úgy áll, mint mindig is megálmodtam. És dobom ide, dobom oda és még mindig tart.

Úgyhogy most épp megint növesztem. :D

(Váll alatt ér.)

komment

süti beállítások módosítása