HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2011.11.14. 13:41 :: Tobber

Eltűnt posztomban filóztam azon, hogy a férfiak mindig olyan indokkal kötnek az emberbe (már ha teszik), amik az ő hibáik és már a fejükhöz vágták.

Pl. Ba (aki múlt héten kétszer keresett hogy mizu olyan időpontban, hogy tuti tesztelni akarja, egyedül vagyok-e) anno azt vágta hozzám, hogy keveset vagyok otthon, pedig akkoriban minden programról lemondtam a heti két próbán túl és otthon főztem rá minden este, miközben neki heti hat nap volt különprogija munka után.

Most azt kaptam meg Szm-től, hogy befeszülök témákon, amikor azokon tökre nem feszültem be, csak azon hogy leugat a (nem létező) befeszülésemért. :)

És gondolkoztam, hogy én mit csinálok ilyen szituban.

Lefekszem valaki mással.

Elég hülye szokás, le kéne tennem róla. De ha egyszer olyan jólesik.

komment

süti beállítások módosítása