HTML

---

2011.04.15. 23:28 :: Tobber

Aki ismer, tudja, hogy ételben két dolgot nagyon nem bírok, a középszintű ázsiai ételeket és a rosszul elkészített szárnyasokat, ez nálam kb. 95%-a a mindenféle szárnyasételeknek.
Ezért mentem kétkedve ma este egy szülinapi vacsira egy indiainepáliautentikus étterembe, ami berendezésében mindenképpen autentikus lehet, tisztaságában is kérdőjelek merültek fel, de a kaja remek.

Magam is meglepődtem.

TáncosTé meg jósolt nekem, amin nagyon röhögnöm kellett, de zseniálisan ködösít! :)

A hajam iránt izgulóknak üzenem, hogy ma hullámosan hagytam és ismét elveszett benne egy hajcsat, úgyhogy két hét múlva levágatok úgy 20 cm-t belőle. Baromi szép, meg így is lapockáig ér, de kezelhetetlen ennyi mozgás mellett, a copfot meg unom és az kerekíti az arcomat.
Vajon érdemes azt eladni?

A héten jártunk még újszülöttlátogatóban, próbákon, hétfőn lekéstem a mozgást, de holnap egész nap bepótoljuk, vasárnapra bébinézés, táncnézés, valamikor egy táncest is becsúszik, jövő hét tele, megyek is aludni.

komment

süti beállítások módosítása