HTML

---

2010.07.10. 09:42 :: Tobber

Már szerdán peches voltam. Vagy 20 kollégával elmentünk meccset nézni, ahogy a közben odaérkező 19 és 16 évessel úgy beszélt az üzletvezető, hogy hárman átmentünk a szomszédos helyre, ahol meg egész este kinylták a popsinkat.
Közben elszórakoztattak, meg most már mindkettőjükön látszik, hogy őőő izé hát vonzódnak hozzám testileg, na.

Csütörtökön táncpróbán megzavart minket egy kiselőadás, a másfélévekezdő nem volt hajlandó gyakorolni azt, ami nekünk már megy és miatta csinálnák, ezért ő sértődött meg, úgyhogy én beálltam a fiúk lépését tanulni, nem árthat.

Kölköket hazavittem, a 16éves meggyőzőbb a legtöbb negyvenes pasinál, úgyhogy néha végig kell futtatnom a gondolatot, hogy kétszerannyi idős vagyok, nem fogom megtenni, akármilyen jól csinálja ez a tinédzser. :D

Tegnap a koncertre azért eljutottam, hála TCsV-nek, csomó ismerős, még táncoltunk is, meg egyik táncoslányka feldobott egy kicsi ajándékkal. :)

Tudtátok, hogy a részegség korrigál erősebb látásgondokat? Ma reggel kinyitom a szemem és tökéletesen látok! :)
Vagy csak lencsében aludtam.

komment

süti beállítások módosítása