HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.04.11. 15:39 :: Tobber

http://flood.blog.hu/2010/04/11/exit_poll_lego

Ma eddig elmentem Anyuért, elvittem szavazni, a szomszédba átslisszoltam narancskiküldött apunak odaadni a kiskátéját, hátha kell, aztán kioktatott, hogy több pasim nem eszik náluk ha nem akar elvenni, aztán átmentem egy harmadik körbe én is választani.

Ott a bácsi azzal fogadott, hogy jaj de jó, hogy megérkezett, magát vártuk már reggel óta, de örülök! :)

Érdemes 6 cm sarkú lakkcipőben lófrálni vasárnap Zuglóban. Aztán végigsómenezte az ottlétemet, az ifjú küldött-társak csak vigyorogtak, édes volt.

Aztán Anyu átjött, ő tokányt főzött, én újabb adag trüffelt, őt haza, apunak bedobtam szendvicset, majd most csokigolyógyártás, nép összeszedése és irány tovább táncolni. Ma lefogyok fél kilót ezzel! :))

komment

süti beállítások módosítása