HTML

---

2010.02.04. 12:24 :: Tobber

...ja és apám kifejtette, hogy legyek kedves hetente egyszer hazaküldeni Ba-t a szüleihez, mert különben mit fognak a szülők gondolni rólam, hogy elrabolom a kisfiukat.
Mi vaaaaan, kérdém újra!

Ba nem akart hazamenni még a saját szülinapjára sem, mert állandóan szekálják, nem mellesleg az anyjának elég gond a nyakukon ülő egyik lányuk két gyerekkel kis lakásban, meg a folyamatosan beteg apuka, plusz nagymama, örül ha nincs gondja a fia ételére, ha meg baj van, haza szokott menni, hetente egyszer biztosan.

Apám hülye. Ő megtette, hogy amikor 3 hónapos voltam, akkor is hetente lement az anyjáékhoz vidékre, Anyu a nagyival kettesben költöztetett át mindent az új lakásba, ahol felnőttem.
Én olyan párt akarok, akinek én vagyok a család, nem mint nála volt, jesszus mennyire semmibe nem vett. Méghogy a lányos apák imádják a gyereküket! :(

Nem kevés pénz ment el Drpr-re hogy tudjam őt nem utálni azért ahogy velem szemétkedett és főleg ahogy Anyuval kiszúrt állandóan.

És slusszpoén: piaci ár fölött fogom végül megvenni az ő kocsiját, de nem engedi, hogy kipróbáljam, vezessem!

Bakker nem vezethetem az autót, amíg meg nem veszem tőle!

Hát ez nonszensz.

komment

süti beállítások módosítása