HTML

---

2010.01.11. 10:50 :: Tobber

Remek egy hétvége volt, kezdem élvezni Ba-val a hosszabb együttléteket is.

Pénteken Müzli látogatása után néptáncoltam éjjelig, egy rámhajtó srácot elhívtunk a tánccsoportba, olyan tehetséges, majd szombaton takarítás, további pakolások, aztán Ba kérte, hogy főzőcskézzünk közösen, ami így vicces, mert nem tud főzni.
De együtt életem legjobb főztjét dobtuk össze!

A leves isteni lett, sűrű és ízletes, a hús omlós, a többi cucc hozzá kifogástalan, a süti ismét egy kreatívkodás eredménye, Ba kérte, hogy mik legyenek benne én meg felturbóztam. A maradékból vittünk szülőknek, szóhoz se jutottak.

Vasárnap szereztünk tévének konzolt, és megvettük életem első mikróját!! :)
Már nagyon kellett, olcsóbb/kényelmesebb így maradékot melegíteni és most már el is fér ott.

Anyuékhoz még beugrottunk tesztelni az almáspitét, majd elégedetten olvasgattunk este egy kis forralt borral az ölünkben.

 

komment

süti beállítások módosítása