HTML

-

2009.10.12. 12:47 :: Tobber

Péntek este táncházaztam, M. szórakoztatott végig.
Szombaton egyig aludtam, így közel lekéstem a kötényvarrós napot. Végül összedobtuk nagyjából, szép lesz.
Nem mellesleg találtunk rám mellben nagy(!) mellényt, örülök.
Vasárnap délután négyig aludtam, utána felkaptam KedvencFotósomat és Anyut, elmentünk táncolni, ahol felfigyelt rám Patrick Dempsey hasonmása és annyira rámkattant, hogy felszólító módban irogat, hogy randizzak vele.

70,4 kg. Na jól van, megindult. Újrakezdtem a hormongyógyszereimet. Kezdem látni az összefüggést a betegség és a hízás/nemfogyás között.

Már nem tudom, mennyi az elérendő cél, mert például a Papírkutyák nagyon vékonyak, ők elérhetetlenek, eddig célként tartott csini kolléganő most sokat leadott, azt már nem tudom megcélozni, marad a 65 kg-os cél egyelőre.

A hétre hét táncot tervezek.

komment

süti beállítások módosítása