HTML

-

2009.10.09. 11:48 :: Tobber

Na jó, tegnap csak 4,75 órát táncoltam, mert a bemelegítés helyett TCsV lelkesen végigmutogatta az összes népviseletüket, beöltöztetett, meg hímzéseket elemezgettünk rajtuk.
És hogy bizonyítsam lelkesedésemet, amikor a többiek ittak és pihentek két percet, akkor is a tükör előtt gyakorolgattam, úgy látszik, ez tetszik neki.
(Így is sikerült zenebeállítások között összesen egy liter(!) vizet meginnom.)

Viszont sztem nem volt egy diplomatikus lépés, hogy a felzárkóztató első órában a nekem már alakuló bonyolult lépésnél mellémállította az egyik már egy éve ott táncolót, hogy én mutassam tovább neki, meg számoljak segítségül, mert a lánykának nem megy. Sztem ez tök megalázó a lánynak, hogy az egy hónapja ott bukdácsolóról kell leolvassa a lépést.

Holnap hímzünk.


komment

süti beállítások módosítása