HTML

-

2009.09.19. 19:24 :: Tobber

Most elsétáltam az autómosóba.

Olvasd el mégegyszer, másodszorra már vicces.

Kb. mint a megy a csiga hazafelé. (Sztem ez egy jó vicc. Egyébként meg pár órával korábban már jártam ott, kocsit leraktam, hogy kárpittisztítsák, mert soknak éreztem rajta a duplacsokis magnum, egy fél liter lightkóla és egyéb nassok foltjait, viszont vizes ülésen sem szivesen vezettem volna haza és akkor nem lett volna hol megszárítani, utcán nem hagyhatom nyitva, ott meg szépen kiszellőztették és pár órát élvezhette, hogy izmos pasik kényeztetik, simogatják, hátatmosnak neki.)

Délelőtt meg csodás idő volt, B. táncegyüttes (és tagja vagyok, igeeeen!) fellépése, hivatalos operatőr lettem. Szépek, ügyesek, aranyosak.
És TCsV az első pasi, aki megdicsérte a cipőmet. Egy magasszárú ezüst adidast.

komment

süti beállítások módosítása