HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Ess szélmalomharca a figyelemért, vagy mittomén

2009.09.02. 11:13 :: Tobber

Ess tegnap délben írt provokálósat, este válaszoltam a lényegi részére higgadtan, mire nekem ugrott, hogy nem fogom taccsratenni vagy mifene, én meg pislogok, mint bizonyos béka, visszaírtam, hogy ezt a hangnemet velem nem. Akkor kitalálta, hogy mondvacsinált okkal feljön hozzám valamikor, amit szépen hárítottam.
Gondolom, várt este táncon a további provokációval, azt készítette elő, csakhogy nem volt kedvem tizenpárfokban éjjel szabadtéren izzadtan órákat ugrálni, gondolom, megkapom máskor.
És ahhoz képest, hogy egész éjjel talán egy órát aludtam ki tudja miért, remek a kedvem és megyünk csajok shoppolni, merthogy szoknyákkal már Dunát tudok rekeszteni, de nincs hozzájuk se cipőm, se felsőm, se mellényem. Főleg mellény kéne.

komment

süti beállítások módosítása