HTML

A terápia, amiről itt nem szoktam mesélni

2009.08.26. 19:26 :: Tobber

Drpr helyesel Bé azon meglátására, hogy azért vesz körbe ennyi idióta pasi, mert minden hülyéhez kedves vagyok.
És szerinte annyi, de annyi mindent lenyeltem exPasi öt éves és Dris négy éves együttélése alatt, hogy a mostani nem táplálkozom túl sokat, az öt nagyüveg nutella néhány kiló baconnel normális! reflexek oda vezethetők vissza. Node azoknak már évek óta vége! És akkor a kiborulás egyetlen csótány látványától? Jó, tényeg idegölő volt, ahogy exPasi ignorálta a bogártalanító kísérleteimet, tuti ki akart készíteni akkoriban. :S

Most legyek szíves egy fél évig csak boxzsákként tekinteni a férfiakra.

Persze én tiltakozom, de sztem azért túloz, hogy a fenti meglátásból kimásszak végre.

És Illető úgy érezte, hogy ennyi terápia neki már elég és meggyógyult. Drpr szerint még kb. tíz év van hátra.
(És az sem segít szegénynek, hogy épp lelkiterror alatt tartom a cégnél, valamint naponta teszek néhány csipkelődős megjegyzést a ruháira, kinézetére.)

Vagy ha összerakom a képet: Drpr dühös Illetőre, hogy nem visz a magánrendelésére tíz évig sok pénzt, ezért akarja, hogy őt is boxoljam.

EK hívott, leráztam.

komment

süti beállítások módosítása