HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Átváltozómester

2009.08.24. 17:05 :: Tobber

Főnököm íííírtó szexi huszonkét éves fia ma nem ismert fel, bemutatkozott és magázva az apját kereste. Legutóbb múlt szerdán látott. Igaz, akkor kontaktlencsében és göndör hajjal, ma szemüvegben és kihúzott tincsekkel.
Könnyen leszek rejtőzőművész.
//
Ess tegnap este írt, hogy a zene jó volt és Gábor is ott volt.
1. fogalmam sincs, ő hol volt, én a várban
2. milyen zenét hallgatott?
3. milyen Gábor volt hol?
4. miért kell erről nekem tudnom, nem kérdeztem semmit
Anyám hívott, ugyanott táncolt Ess, mint ő. Szerinte Ess nyúzottnak néz ki, Vörikével hótbunkón bánt (ezt múlt héten eljátszotta BezzegExével is, akiket előtte mindig körbeugrált, ezzel szemben ha én ott vagyok, nem száll le rólam) és szünetben csak pasikkal beszélgetett (ilyet még sosem), sőt volt, hogy pasival táncolt.
Jesszus, beteg.
Jókat szórakozom rajta.
//
Valaki vegyen velem ruhákat, mert kell. Őszi cipőkbe már szeretek bele, táskák is jöttek szépek szembe, felsőkkel harcban állok.

komment

süti beállítások módosítása