HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

üres magány

2009.07.08. 17:39 :: Tobber

Nem akarok egyedül lenni!!!!
És nem, nem vagyok egyedül, egyszerűen csak rajtam van ez az érzés, ha mondjuk 20 percig nem jön válasz egy kérdésre, vagy smsre, vagy mondjuk nincs kitöltve egy egész órám este.
Most is itt nyüzsög ezer ember, lelkiztünk Kolleginával fél napot, mindjárt Ja-val csacsogós vacsorát tartunk, de néha akad pár perc egyedül.

Nem, egyedül nem szórakoztat a kézimunka, az olvasás. Pont azért, mert rajtam van ez a megmagyarázhatatlan magányérzés, pedig nem vagyok az.

Ma még Illető elmagyarázta, hogy két skatulyájában vagyok a szívében (szerinte nem azért, mert nagy a fenekem), a baráti, amiben okés, meg a szoros kapcsolat, amiben ő nem érzi jól magát.
Biztos Drpr valami egyszerű hasonlattal próbált segíteni neki, de nem vette le. :D

Ess segített abban, hogy felismerjem, mire van szükségem: biztonságra, akkor nincs magányérzésem. De most nincs biztonság, egyre nagyobb a távolság köztünk.

komment

süti beállítások módosítása