HTML

Müzli játéka

2009.06.16. 13:38 :: Tobber

Nem vagyok egy stafétás, de Müzli kérésére szívesen. :)

Hét dolog magamról:

1. Mióta lefogytam valamennyit, ismét imádok ruhát vásárolni, és még indokot is tudok rá, hisz tényleg nincs olyan ruhám, amibe beleférek.

2. Nehezen bírom a hazugságot, a képmutatást. Nekem bármit el lehet mondani úgy, hogy nem csinálok belőle galibát, hanem a megoldáskereséssel állok hozzá. (Ess kifejtette, hogy szakításkor nők botrányt szoktak csinálni, értékeli, hogy velem lehetett beszélgetni. Akkor még csak azt...) Tehát ha ezután valaki hazudik, vagy szebbé színezi a tényeket, akkor menjen a fenébe.

3. Vezetés. Imádom. Megnyugtat. Kikapcsol annyira, hogy mire célbaérek, minden gondomat elfújta, nem is emlékszem, merre jártam, milyen irányba mentem...

4. Borzongok az ezoterikus áltudományos butaságoktól. Megértem, hogy az emberiség műveletlenebb, tudományhoz nem kanyító hányadának erre szükség van, csak engem hagyjanak békén vele. Ők is így lehetnek velem, mindketten butának és korlátoltnak tartjuk a másikat

5. Elméletem szerint minden felnőtt ember viselkedését alapvetően befolyásolja a szexuális élete. Látszik, ha nem megy rendben otthon (vagy nem otthon ;) ) valami köztük.

6. Utálok telefonálni. Aki közelről ismer, tudja is ezt, nem is szokott sokat hívni. Emailre, smsre készségesen válaszolok bármikor, de telefonon egy perc után próbálom lerázni, aki hívott. Valamiért félek attól, hogy végeláthatatlan beszélgetés lesz belőle, amire viszont nem érek rá. Hülye para, mi?
Ezzel szereztem tekintélyt országunk különböző pontjain dolgozó hasonló munkakörű kollégáknál, akik tulképpen valahol fontosnak tartanak. De félnek is hívni, más kollégáktól hallom. Pedig nem vagyok elutasító, telefonálni nem szeretek.

7.

 

komment

süti beállítások módosítása