HTML

Vége

2009.06.07. 13:35 :: Tobber

Egy idillien eltöltött hét végére Ess-sel is vége.
Szerdán istenit táncoltunk, rohangált utánam, ha mással mertem beszélgetni. Csütörtökön már félig az éjszakában is rohantunk egymáshoz, pénteken nem is találkoztunk volna, mert Zeneakadémián voltam. De előtte még 3-kor és fél hatkor volt 1-1 kedvenc zenekarunk a céghez közel játszott, szóltam neki, hogy kiugrok mindkettőre. Ő be nem jön, fáradt. Aztán hív, hogy ő jönni akar, látni. Remekül érezte magát, majd kétirányba el. Este hívom, hogy megyek aludni, hív, hogy menjek át táncra, látni akar. Én meg táncolni, hát mentem. Szombaton még fuvarozgatott, aztán én negyven fős családi kertipartira rohantam, ő bográcsozni. Utána nála találkoztunk, majd hirtelen ötlettel koncertre mentünk, ismerősökkel csacsogtunk, fűben táncosokat néztünk.
Este vacsora után beszélgettünk. Amit ő sosem szokott az exnőivel. Elmondta, hogy még sosem volt ilyen jó kapcsolata, még sosem figyelt rá ennyire senki. Aztán rákérdeztem a kekszre, merthogy nekem ott vannak hiányosságok, amiket jeleztem, de hiába igyekszik, nem megy jobban.
És akkor kibukott belőle, hogy a második legjobb keksz vagyok az életében. Maximalizmusom miatt ráugrottam a témára, és eljutottunk odáig hogy Bezzeg Voltnővel jobb volt. Miért? Mert bele nagyon szerelmes volt, belém még csak kicsit.
Hajnali egy óra felé eljutottunk odáig, hogy ha ennyi mindent kap és nem értékeli, akkor nekem elegem van. Felajánlottam három lehetőséget, hogy maradjon minden így, és majd meglátja, de nekem kezd elfogyni a türelem, vagy hagyjuk a fenébe, vagy legyen szünet. Jó, szünetet akar, átgondoljuk, mit érzünk, hó végén leülünk beszélgetni.
Nálam ez egyenlő a szakítással, annyira nem mozgatott meg, hogy három héten belül az ajtónál emailben sorakozó exszeretők ne kapjanak lehetőséget.
Szerintem sokkal jobb nő vagyok annál és túl sokat kapott tőlem, hogy egy nemszép, nemokos pasi három hétre bizonytalankodjon bennem.
Asszem ezt elszúrta.

Pedig kezdett jó lenni vele.
Éjjel nem akart elengedni haza, meg hogy attól még menjünk ma csavarogni, meg táncokra, de megsértődtem, látni sem akarom. Inkább hazajöttem, a kocsiban bőgtem egyet, mert bár nem szerettem, de jól éreztem magmat vele, de ezt már sosem fogja visszahozni, akárhogy is akarja.
Majd hívni fog. Majd táncra visz.
Nem. Ha szünet, akkor hagyjon békén.

komment

süti beállítások módosítása