HTML

Röviden

2009.05.16. 12:46 :: Tobber

Ess vacsorát főzött, elmentünk világvégére eredeti környezetében vizsgálni a táncokat, hajnali fél négy felé haza, reggel ő dolgozik, én pakolok nála, majd szívroham, amikor benyit, hogy hazaugrott egy kávéra, aztán vettem végre fürdőruhát (nevetséges, F-es mellre örüljek, hogy találtam D kosarat! Két számmal kisebb, a rejtett merevítője nem is kényelmes, de szép, és sztem Ess-nek is tetszeni fog, látva a próbafülkék között várakozó férjek arcát...), három tunika táncra, új mobil, apróságok.

Múltkor egy LG mobilt szúrtam ki az újságosnál egy csajszinál, kinyomoztam a típust, találtam kártyafüggetlent. De ott csak acélszürke volt, az meg pirosan csodaszép.
De még így is gyönyörű, hát megvettem.
Itthon viszont látom, hogy mégis piros van a dobozban!!!!!! :)

Ma még vacsit főzök, tánc, holnap sokan túrázunk, táncolunk a mezőn (tiszta Jancsó-film), este még egy tánc.

komment

süti beállítások módosítása