HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Vihar után

2009.05.13. 16:18 :: Tobber

Nekem nem használnak a veszekedések. Sem gőzlevezetésre, sem helyzettisztázásra nem jók.
Elsőre a mozgás, másodikra a sok beszélgetés, mint hétvégén is. (Bevallása szerint ő még sosem beszélte meg ennyi dolgát nővel. Mindig elképeszt, milyen női voltak.)
Tegnap doki után nem volt kedvem táncolni, mire Ess kijelentette, hogy ha más programom lenne, menne, de ha én nem, akkor ő sem, mert mi összetartozunk.
Úgyhogy este szótlanul feküdtem az ölében, nincs kedvem kedvesnek lenni. Bár ő változott, amiket a fejéhez vágtam, abban próbált változtatni, nekem most elment ettől a kedvem.
Ma is találkozunk, pénteken, hétvégén is sok a program, de a kétségeim újra megerősödtek. Rossz a kedvem, na.

komment

süti beállítások módosítása