HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hétvége

2009.03.23. 16:48 :: Tobber

Sajnálom, hogy a Tob élete szappanopera rajongói egy unalmas periódust láthatnak, remélem, nem pártolnak el az olvasásomtól!
Hétvégén Ja-val ebéd és programok betáblázása, majd Bé-vel több blúz vásárlása, merthogy semmi tavaszi felsőm nem volt munkába (egy farmer sem ártott volna, mert ez már leesik rólam, pedig több köztes-farmert nem terveztem), meg tánc végre, meg ott Ess és múltheti M-féle szőkeség nézi végig, ahogy M. újra rámhajtott teljes erejéből, majd hazaviszek tömegeket, majd egy benzinkutas elküldése az anyukájába, cserébe másik kútnál édes pofa meg is tankol nekem (200 Ft borravalóért, szintén luxus össze nem koszolódó kabátért, le nem törő műkörömért cserébe?) és megdícséri az autómat, hogy makulátlanul tiszta, ezért nem koszolná be azzal, hogy lemossa a szélvédőt.
Anyu kiakadt, hogy már csak 4 kg-ra vagyok tőle (és 10 cm-rel magasabb :) ), Ja-val viszont örültünk, hogy egy súlyban vagyunk, én azért, mert ő csinos, ő azért, mert engem tart annak.
Ma nincs tánc. Pihenőt engedélyeztem magamnak. És Szöszkehuszonéves megjegyezte egy izzasztó tánc után, hogy már érti, mitől fogyok.

komment

süti beállítások módosítása