HTML

2008.03.16. 23:14 :: Tobber

Reggel hosszú szöszölés, néhány Jóbarátok-rész a gépemen, emailek, majd izé, simán más időpontra emlékeztem. Bocs Béká!
Megnyitottuk a szezont, ütögettünk egy keveset, hiányoltuk borsóagyút, majd később ismét visszamentem Óbudára négy órát táncolni. Kb. 100-120-an mindig vagyunk, úgyhogy igazán jól esett, amikor kinyitották a tetőket és esett ránk a hűs eső!! :)))
A bokám már nagyon fáradt és borítékolok egy izomlázat, pedig én olyat nem szoktam.
De jólesett végre a mozgás.
A héten lett még új bankkártyám (Óbudán, mert ezt még egyik reggel Illetővel rendeltük meg az ő lakása közelében), ikeás dolgaim, Anyuval vacsiztam, és ma késő este az esőben massive attack-et hallgatva néztem vezetés közben a város fényeit a töküres Árpád-hídon, a Hungárián. Kellemes érzés, szeretem az esőt...

Nos, ezek vagy a tavasz jelei, vagy valami nagy változásé. A másodikra tippelek.

komment

süti beállítások módosítása