HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.03.01. 22:51 :: Tobber

Anyunak ma mesélem a csóri kanászt, mire ő is ugyanazokat a lépéseket kezdi. :D Asszem vele jártam 4-5 éves koromban Sebő aprók táncára a Kassák térre. :)))

Tegnap fél négykor(!) nyomásomra jelezte Illető, hogy ja, a lövészetre ő nem megy, de mehetek ötre(!) egyik (egyébként szimpi) haverjával, aki ráér.
Mellé. Vittem reggel a korit, csini csizmában térdzokni bújkált egész nap. Úgyhogy sikerült is tegnap tökigázni a jégen, majd vizes (azóta is hullámos) hajjal, vizes nadrágban, átázós pulcsiban megpróbálni élvezni a korit.
Ebben az állapotban az esti bulit kihagytam.
Ma reggel az ömlő eső mellé vad szél is párosult, ezért kb. huszan uraltuk az egész műjeget. De egy órát kibírtunk azért!
Mivel a hétvégi kétnapos kirándulás elmaradt, ezért mára csajos nap volt betervezve Anyuval. Érte mentem, majd mivel 1,5 hónapja nem vezettem (pedig decemberben épp elértem azt a szintet, hogy már NEM figyelem, hogy mit csinálok, kezd tényleg rutinná válni minden szitu (ez a legbalesetveszélyesebb korszak 2-3 évig ugye, több önbizalom, kevés megszokással)), egy kicsit bejárattam a mozdulatokat. Nomeg feltöltöttük az akksit, jóóóól kihuzattam, felpörgettem az autót, jártuk egy órát a várost.
Anyu úgy csacsogott végig, mintha teadélutánon lenne. Tökéletesen megbízik a vezetéstudásomban, úgy gondolja, emellé belefér, hogy végighallgassam, mi újság a kiterjedt baráti körükkel. :D
És két nő mikor keressen autómosót magának, ha nem akkor, amikor ismét ömleni kezd az eső, villámlik és viharos szél fúj, az utakon hömpölyög a víz... :D
Mentségünkre szolgál, hogy irtó sáros, madárpiszkos volt a kocsi, ezen bármi csak javított.
A környékünkön lehet valami olyan növény/termés/rovar, amit ha a madarak megesznek, hasmenésük lesz.
Ezt tapasztalom az erkélyemen, a járdán és sajna a kocsin is nagyon. De most már szép vaxos a Kicsikék!
Ééééés nem csak mi voltunk ma mosatni, előttünk is állt benn egy csaj. :)
A srácok mosták a kocsit, letörölgették a küszöböket és ezért kinyitották hátul is. Nem láttam az arcukat, de képzelem, mekkorát nézhettek, amikor egy teli csomagtartót láttak tele ÖT ütővel, 18(!) terelőbójával, egy görkorival (Béká, az nem a ti koritok????). :DDDDDDDDD
Aztán plázáztunk, vettünk ruhákat, cipőt, szépészeti dolgokat, fogast (végre lesz hová akasztani a kabátotokat!!), ettünk, megnéztük a korisokat, nagyinak kerestünk szülinapi kártyát, bámultunk teljes és csodaszép szivárványt.
Remek délután volt!! :)

komment

süti beállítások módosítása