HTML

2008.02.09. 22:34 :: Tobber

Tegnap meglátogattunk egy lőteret (lőtért??) Illetővel és barátaival. Életemben nem volt fegyver a kezemben, egyébként harcos pacifista (hihihihihi) vagyok.
Fél órás oktatás, hogy mit hová, hogyan és főként, hogy hogyan NE. Az oktató maga elment volna bármelyik lövöldözős filmben hiteles arcnak.
Először remegtem, ijesztő olyan eszközt tartani a kezedben, ami ölni tud!!
Füles, védőszemüveg fel, irány a lőállás, forgótárba töltény-töltés.
150-szer lőttem aztán 8 méterre egy 22-es kaliberű Smith&Wesson revolverrel.

 



(Füstöl a csöve, ha elsütöd. :) )


Úgy belejöttem, hogy az utolsó ötvenes sorozat (mármint forgótáras és ugye nem sorozatlövő, de annyi lőszer volt egy dobozban) a következőképp alakult:

Mind talált
50 lövésből 48 talált a fekete körbe
9 lövés ment a 10-es körbe (telitalálat)
17 lövés ment a 9-es körbe
15 lövés ment a 8-asba
4 lövés a 7-esbe
3 lövés a 6-osba
és 1-1 lövés a 4 és 5-ösbe.
Csodájára jártak a fiúk. Elhoztam a lapot, íme:

 

 


 

Azóta már többször kaptam rajta Illetőt, hogy áll a lőlapom előtt és döbbenten néz. Folyamatosan azt isméti, hogy ő első alkalomnál ilyen lövéseket még nem látott, és hogy próbáljam ki magamat erősebb fegyverrel és indulhatnék versenyen is.
Asszem, tényleg lehet benne valami, hogy ez megy nekem, véletlenül még én is elégedett vagyok magammal.
Egyelőre sportklub-tagságit váltottunk, megyünk jövő héten is.
Megtetszett.

komment

süti beállítások módosítása