HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.02.06. 11:50 :: Tobber

Szappanopera (Tobberopera) 6453. rész:

Hétfő estére Új valami nagyon komolyat beadhatott asszonynak, mert dühöngve hívott, hogy ki vagyok én, blabla. Volt néhány említés arra, hogy hogy is nézek ki ("a férjed ízlését dícséred"), majd ismét szembesítettem azzal, hogy ha naponta odajár hozzám a szakítás után, 11 szál vörös rózsával, szivet rajzol ismét a kocsimra, akkor talán nem azért üldöz, mert szépen le akarja zárni. Áááá.

Jeleztem, hogy összegyűjtöttem minden időpontot, történést, vitatémát.

Elkérte. Tegnap d.u. csörgött, hogy beugrana érte. Odaadtam. Kiszállt a kocsiból, rámnézett, és csodálkozva azt mondta: te nagyon szép vagy! És most sokkal vékonyabbnak tűnsz!
(Megjegyzem, nála vékonyabb vagyok.)
Mondom én, hogy vasárnap 3 óra mozgás után látott, smink nélkül...
Majd meghívott egy kávéra, és két óra beszélgetés lett belőle.
Persze tényleg nem akart elválni, semmi nem igaz abból, amiket mondott mindkettőnknek.
10 perc után mintha barátnővel csacsogna, a végén elmesélte, hogy hogy fog bosszút állni, (ha akarok, segíthetek, de sztem ebből már kimaradok) és hogy kivel fogja azonnal megcsalni. Hát, megértem.
Aztán szólt, hogy egyszer elmehetnénk együtt bulizni. :DD

Fél órával később még felhívott, hogy átgondolta, és szeretne bocsánatot kérni a hétfő esti szídásokért, merthogy igazán vonzó nő vagyok nagyon erős szekszuális kisugárzással, és szimpatikus, és nagyonis megérti, hogy a férfiak ennyire buknak rám, és igazán jól nézek ki és ezt még ragozta 10 percig...
:D

Hát, köszi.

Este kori kollégákkal, majd Illető elém, otthon pizzarendelés, hajnalig elemezgetés, hogy miért volt olyan, amilyen a múltkori szakítás előtt és hogy most mit akar.
Ma estére áthívott egy kollégát a feleségével vacsorára, kártyázni.
Itt a Nagy Alkalom, hogy felvállaljuk. Voltak kétségei, sztem fél. De elhívott. Megyek. Vicces lesz a fiú arca... :)
Mellesleg ma reggel együtt jöttünk be és Ms Pletykafészek látott összebújva, úgyhogy lavina indul.

komment

süti beállítások módosítása