HTML

2007.08.12. 23:08 :: Tobber

Sokat elemezzük, hogy mi alapján választok férfit.

 

Amikor sokat kellett szerelni, műszaki dolgokat akartam többet tudni, akkor mérnökkel éltem.

Amikor fősulira jártam, akkor szintén közgazdász hallgatóval éltem együtt, sokat segítve egymásnak.

Aztán amikor életem első, később második lakását megvettem (új építésű, bonyolult fogi szisztéma), fontos volt egy ügyvéd segítsége, 5 évig ügyvéddel éltem.

Aztán nem ártott egy nőgyogyi elmagyarázni a szülést a húsfogó-ollóval például, akkor jött nőgyógyász.

Ezek után lehet levonni a következtetéseket, hogy jelenleg hajt rám:

 

egy szociológus (azt akarom harmadik diplomámnak) 

egy buddhista gondolkozású taxis (taxifüggő vagyok, így olcsóbb lenne) 

egy pszichiáter.  <-- Ezt magyarázzam??

 

:DDDDDDD

 

komment

süti beállítások módosítása