HTML

2007.08.10. 21:04 :: Tobber

Napi kötelező járassukmegazautót megvolt, rájövök, hogy ahol valami nem stimm, ott nem én nem értem, hanem valaki szabálytalan, ma el akart gázolni egy mopedes, egy telizöldnél szembőlbalrakanyarodó, egy balraindexnél megelőző és asszem én sem voltam túl forgalomrugalmas, amikor 30-cal bogarásztam ki egy bonyolultabb táblát, hogy merre is kell ott menjek. :DD

Van új ezüst-színű szaténblúzom, van ezüstcsíkos vászon másik, egy új naci, két új fülbevaló, egy lánc, van holnapra ajándék, 599 Ft-ért a csapdlecsacsi-film, találtam szép kovácsoltvas fogast, de az még ráér (ha eddig már két évet :D), kocsit feltöltöttem törlőkendővel, rongyokkal a korinak, betettem pótzsepit, betétet, tampont, nájlont, vizet, leírást hogy hogy kell sms-ben sztrádamatricát venni, térdvédőt (szintén görkori), hvg-t, ha előbb érnék valahová, arcpirosítót, vettem nőcis-virágos ambipurt bele, ettől jin-fílinges lett a csiklám csakrám, pótpulcsi bekészítve, kérek még listát, mi hiányzik!!! (Az ernyőn, kontaktlencsetokon túl. Tegyek be pl. pokrócot? Fürdőruhát? Aprópénzt? Fogkefét????)

 

komment

süti beállítások módosítása