HTML

2007.07.24. 10:18 :: Tobber

Őőő, én lettem a szent tehén. Múlt hétfő óta mindenki engem ugráltatott (tegnap már két vezetőnek mondtam nemet a kérésére!!), mert kollegina nincsen még jóideig.

Egyszerre rohantam száz helyre, a relax csak 1-1 levelezés volt.

Ma visszajött a főnököm. Azóta senki nem hív, senki nem ugráltat, hirtelen mindenki maga is be tudja hívni a videokonferenciát... Khöm.

-------------

Béká, neked ecsetelem a feladatokat, amik vasárnap voltak:

1. halacska bemelegítésnek

2. 3 körös verseny új koris Gyével (ketten voltunk a haladó csoportban)

3. hátrahalacska, de bóják között. Nem is olyan egyszerű!! :)

4. hátraszlalom bóják között, itt már nem éreztem a fenekemet. Azaz nagyon is! :)

5. nagyonszűk bóják között hokikanyar

6. ugrálás összezárt-lefektetett bóják fölött (itt a hőség miatti szédülésemmel inkább feladtam, és mellette ugráltam)

7. felugrás után levegőben 180 fokos fordulat, és leérkezve hátra gurulsz tovább!

 

Hát itt feladtam. Gyé bezzeg simán megcsinálta nyújtott lábakkal is! :D

Szóval szerdán a gyakorlás: félfordulat levegőben pároslábra érkezés. Öh.

Mi akartunk szivatós órákat.

:DDD

 

komment

süti beállítások módosítása