HTML

2006.12.19. 21:19 :: Tobber

Külön kell vigyáznom a lakásban most születő két kis jövevényre. Bár csak az egyik, finnektől elhozott növényke hoz két hatalmas hajtást (és (most már bizonyosan bonsai-)gyompálmám másik hármat), mégis most kb. egyetlen örömöm.

Igaz, egyik kedves barátnőm kidobta a gyereküknek nevezett bazsalikomát a konyhájából, na ja, azért az nem teknős... :D

Finnek ma buliznak, hívtak, de nem megyek, Ste után nincs erőm. :D

Kezdek rájönni, hogy mi alapján rendeződtek a hosszú távú férfiak mellém. Valamiért Gert, életem 17-21 kori szerelmét sikerült elküldenem most a fenébe, visszamászott az ablakon. :)) CSAK olyan férfiak maradhattak meg nálam hosszú távon, hihi.

Lánypofit elküldtem, de nem semmi, milyen bogaras 30 évesen... :))

BCsTLV szórakoztatott tegnap, meg kétszer is koriztam. Este a jégen összeismerkedtem egy ötven éves pasival (azaz ő velem), majd bemutatta velemkorú gyerekeit, és annyira édes családot ismertem meg bennük!! :) Üdítő néha korizni. Meg Dopeman bámult tátott szájjal, biztos megdöbbent, hogy ilyen jó koriban hogy lehet ilyen bénán korizni. :D

(Ő sem korizik nálam jobban, viszont heszmáténak csini a szőkenőcije!)

Az osztályos karivicsi vicces volt ma délben, főnökömmel sztorizgattunk, mintha lenne közös élményünk! :D Csak ne hangzott volna el a mondat, hogy elhavazódtak nélkülem, ezért menjek be minden nap. :((

Most itt szórakoztatott Ste, holnap délelőtt Meg (aki azért ma is hivogat), délután be kell mennem dolgozni, így kori kevés lesz, utána valszeg hollandus. Csütin munka, meg Ales, és lehet, hogy BCsTV, pénteken megint Meg, közte némi kori térdfájással. Aztán még 1-2 havernőnek okos tanácsok a kapcsolati válságukra, hát most komolyan, a legjobbtól kérik!!! :DDD

Azaz röviden összefoglalva a szabim a munkán kívül csak kori-kex. :D Köszi az átvett kifejezésért!!! :)

(Megj.: Vasárnap este sikerült végignéznem EGY EGÉSZ FILMET a tévében (már amennyi még látszik a kaputizáló készülékemen)!! Jó, közben Faludyt olvastam. A mindenki által agyondícsért csakszexésmássemmit néztem meg. Iszonyaaaat!!! Bénél is találhattok kritikát, de ő konszolidált és visszafogott az én bazmegezrohdtrosszfilm véleményemhez képest!! Arról tényleg nem beszélve, hogy miért változna meg egy csányikarakter és lenne hirtelen hűséges hősszerelmes... Na ja, a Hófehérke is a házasság kezdetével végződik, vajh mi lehet a tizedik házassági évfordulójukig egy olyan férfi mellett, aki hullákat csókolgat, majd a nő első gesztusa, hogy leköpi almával??) :)

 

komment

süti beállítások módosítása