HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.11.07. 19:18 :: Tobber

Megúsztam a ma estét. Emberutáló vagyok, vagy mi, minek találkozom akkor velük??? :)))

-----------------

Ebédkor hallottam egy tragédiát, ha ezek után bárki nyávogni mer, hogy neki pocsék az élete... :(((

30 éves pár, kedves szöszke másféléves srác, új terhesség, gyönyörű újszülött kislány. Aztán valami történt, agyi károsodás.
Orvosok lemondanak arról, hogy valaha lesz belőle akármi is, hasán gyomorbacsővel etetik, a kórházból nem is jött haza.
Szülők összetörve.
Most történt hat hete, én még csacsogva kérdeztem rá apukánál közös ebédünk közben... Ezer éve ismerem a srácot, mindig erős lelkű volt, miért vele történik ilyen????? :((((

----------------

Ja nem, még mindig nem találkoztam a főnökömmel!!! :/

 

komment

süti beállítások módosítása