HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.09.05. 11:29 :: Tobber

Jelentem, én elhúzok északra, csütörtökön leszek. Anyám már lecsapott a lakásomra, hihi...

Visszatérve feldúsult szomszédtalálkozó (szerdán lecsaptunk a szomszéd lányra, utána wiwen megtalált az alattam lakó lány pasija, úgyhogy rá is lecsaptam, hogy jöjjenek, úgyhogy 6-an leszünk csütörtökön, juhé! Addig még szépészkedem is.) És MOST szólnak, hogy pénteken vicces lánybúcsú, remek, aznapra három programot szerveztem csak eddig be!!!

(És utálom a lánybúcsúkat. Amikor kb. 5 percbe telik elválni, és azon esküvők, amiket 5-10 éve voltam, nagyrészben már szétment házasságok. Ennyi a véleményem a házasságról, mint fontos dologról.)

:)

Mellesleg Szomi bunkó volt ma reggel, összefutunk, nálam hátizsák, sporttáska ÉS egy fogason blézer-blúz, megkérdi, hogy miért ilyen későn, majd választ sem várva lemegy, és nem is segít. Figyelmes férfi, látszik is a párkapcsolatán... (Majd egyszer hosszabban is írok az elhanyagolt nő oka rendszerint egy figyelmetlen partner kezdetű mondókámról...) :D

 

komment

süti beállítások módosítása