HTML

2006.08.17. 09:15 :: Tobber

Mmmmmm. Ste. Mmmmmm. Este...

:)

Most már tuti mindent tudok a versenymotorokról. :D

Rájöttünk, hogy a motorozás és a korcsolyázás nagyon sok szálon összefügg. Csak ne versenyezne, az agyfrász kitör állandóan!! És még megy is neki bakker.

:)

Nekem jó. Nagyon jó. :)))

Ma este pedig korcsolya végre, feltornázom a 35%-os tudáselőhozásomat 36%-ra.

És mivel már az Élezőbával is összebratyiztam, még több időt fogok ott csacsogással tölteni. Uji is erősen a szavak embere, BS meg szimplán szerelmes, úgyhogy csodaregéket hallok majd zengedezni. Arról, akit két hónapja még úgy fikázott, mint a sicc. :)))

Pincsi jön értem zárásra, még szórakozunk kicsinyt, oszt beszerveztem egy pihenőnapot is péntek estére. Mert iszonyatosan kialvatlan vagyok.

 

komment

süti beállítások módosítása