HTML

2006.06.09. 08:46 :: Tobber

Tegnap Béká megszerezte a lakáskulcsomat, majd bebizonyította, hogy milyen helyes vicceket talál ki mások kárára... :-DD Voltam rutinvizsgálaton, majd kávéztunk (azaz batárnagy tejszínhabos cukorbombákat nyomtunk magunkba), majd mivel ugye NEKEM kell egy táska (hátizsák, korisruháknak, mert 2 pulcsi-farmert már csak nem hordok magamon nyáron), ezért NEKI vettünk egyet. Volt még éjjel két órás telefonálgatás Kékszeművel (aki szentül hiszi, hogy hiperaktív vagyok, hogy végigvonulok koricuccal a városon úgy, hogy nem is megyek korizni), akiről hangsúlyozom, hogy nem azonos azzal, aki tegnap késő este Békával volt! :-))))

Aztán még egyik finnünk fulladt bele a magyar értelembe, úgyhogy telefonon erősen lehordva a szállodája személyzetét ezt a problémát is sínre tettük.

Az idei divat nekem kedvez, nagyon jó cuccokat lehet találni néhány boltban!!!!!! Ja, kéne egy kosztüm, mert asszem az ősszel vettet is kifogytam. Jövő vasárnap repülök!!!

 

komment

süti beállítások módosítása