HTML

2006.05.14. 18:33 :: Tobber

Hát ez ma relax. Jó sokat koriztam, elég gyorsan, amikor Jat a harmadik óra körözésem után érkezett, megjegyzést is tett a csapzottságomra. :-)) Bevágósnacis vad egy donhuán! Ma nem volt itt a tegnapi szöszije, erre megint engem bámulgatott, közözgetett, kereste a pillantásomat. Hát nem kapta meg. :-D Jat megjelenésére pedig felborzolódott a fíling nála, tesójával súgdosva néztek, aztán még Jat is szólt, hogy ez-e az a pasas, merthogy őt is nagyon nézi. :-DDD Jat még megcsörgette a számomat, hogy a jót tudja-e (igen, több számom van), no ott megint susimusi bevágóséknál... Jat, mondj egy találó jelzőt Bevire, nem jut eszembe semmi frappáns, csak hogy béna kinézetű, szerencsétlennek tűnő, segíííts!!!

Hát ennyi a mai tiniregény. Az már tuti, hogy az én gyerekeim a jégen fognak felnőni, láttam Jat kis(nagy)lányát korizni végig boldog mosollyal az arcán. Nagyon helyes volt!!! :-)

(Memo Békának, nem, Jat már nem nős.)

És tuti fogytam vagy 2 kg-ot, tutira!! :-) Hümm, lassan összerakom, ezerszer többet mozgok október óta, mégsem mozdul azóta a súlyom 1-2 kg-nál. 'Ja'-nak igaza volt, a hormonális fogigátló mellett max. tartani lehet a súlyt. Igaz. Pont október óta használom. Úgyhogy miután úgyis parázom a betegségektől, tehát a hormonokat csak görcselkerülésre használtam, viszont a (három) mellékhatásokból kettő sikeresen megtalált (egyik a súlymegállás), ezért (a MÁSIK mellékhatás miatt) abbahagyom.

 

komment

süti beállítások módosítása