HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.02.10. 09:35 :: Tobber

Jól van Szomi, lekéstél. Én kb. három hónapig akartam tőled bármit, te meg fél évvel később kapcsolsz?? :-) Vagy az az izgi, ha a nő már nem akar, akkor lehet rástartolni??? :-)

A világ legkellemesebb pasija.

Rámcsörgött tegnap, hogy autóban van, nincs kedve a céghez bemenni, elémjöjjön-e valahová. Mondom, én már az oktogon felé, szal akkor egy kávé esetleg? Azonnal ugrott! :-)) Ettünk fini sütit. Láttunk közepesen jó színházat, majd csilivilivolvoval hazavitt. Nagyon szexi egy 194-5 cm magas hosszúkabátos férfi, amint a hóban kiszáll a volvójából!!!!!!!

Aztán átjött hozzám, és éjszakáig beszélgettünk, ittunk. És célozgatott, a szokásos bókjain felül is. És mellém állva simogatta a hátamat, máskor a karomat, puszit izé nagyon közel kaptam a számhoz, alig bírtam elhúzni... Én meg nem viszonoztam semmit, csak kedvesen a szemébemosolyogtam!! :-)) Igen, húzom. És jólesik. Láthatóan neki is.

Ez egy akkora zsivány, most ha jól számolom a történeteiből, akkor éppen négy nője van...

Ja, a tegnapihoz. Nem, ha én szeretőt választok magamnak, akkor az szerető, annál nem érdekel, hogy mennyire tisztel, vagy ragaszkodó.

Doki nem szerető volt. Lett volna. Ezért sért, amit művel. Azaz most nem jelentkezik.

De azért várom, hogy lehiggadjon és hívjon.

El-lel találkozom szombaton, legfeljebb megöljük egymást! ÉS Alessel is szervezkedünk jövő hétre. És két netes randit is beizzítok asszem. Nem fogok exnők miatt engem froclizó férfiak miatt bármi jóról is lemaradni.

Adok magamnak egy évet kiélni magamat, utána meglátom. Ha addig bárkihez érzelmileg mernék közelíteni, rúgjatok seggbe. Köszi.

 

komment

süti beállítások módosítása