HTML

2006.01.20. 15:20 :: Tobber

Hinnye, van egy 3 cm-es pók az irodámban, szerencsém lesz!!! Éjjel meg azt álmodtam (hülyét kapok, amikor más elmeséli, te se olvass tovább!), hogy egy skorpió megmarta a bal gyűrűsujjamat, és szóltak, hogy ez visszafordíthatatlan és meg fogok halni.

Ez most akkor azt jelenti, hogy a házasság (egyik szimbóluma) bedöglik, és emiatt az egész életem végleg reménytelen???

:-)

Na jó, meg vagyok nyugtatva, nem húzom fel magamat a lentieken. Különbenis azt magamnak írtam!!! :-))

De tényleg nincs értelme ezen küzdeni, és akkor más azon szenved, hogy kit kivel hívhat meg egy fürdőzésre, és kit melyik bulijára. Sztem EZ beteges...

Vagy csak antiszociális vagyok. Vagy úgy kéne reagálni, mint szegény Sofira, hogy mindenki vállatvont egy idő után...

Öcskössel randi elsején... Kicsit megijedt, amikor a 2001 óta 30 kg-os hízásomat elmeséltem neki!! :-))) (Na jó, abból már csak 13 van fent, de nem is akarok annyit leadni...) El szerint meg így vagyok tökéletes. El hosszútávú exe 90 kg volt, Alesé szintén 90 kg körül, Doki exe kb. 85 kg lehet... Na ja, azért nem véletlenül vonzódtak ők egy most éppen 72,5 kg-os nőhöz!! :-)

No, minden relatív és pont.

(És ha Ja olvas, akkor remélem megdícsér...) ;-)))

 

komment

süti beállítások módosítása