HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.01.15. 20:21 :: Tobber

Két héten belül a harmadik embertől utalás, hogy mennyit fogytam lábból (nagyon jót tesz az alkatomnak, hogy október óta ennyit fogytam combból?? Ez milyen mondat??), köszönöm korcsolya!!! 3 kg az Első Cél, ami most a másnapos lángossal kicsit távolodik...

Doki kifejtette, hogy a férfias nők, mint én (hö. pamelaanderzon irigykedve nézne, amig le nem műttetem) szal hogy bajusz (mármint persze szedem), meg pihés arc (mármint persze szőkíttetem), meg zsírosabb bőr (mármint persze  értitek) szal hogy u.ez az okozója sokszor a fehérmájúságnak. Meg van magyarázva orvosilag, tessék.

A májam meg egyébként is gyanús. Lehet, hogy nincs is, és nálam a cuccot a memóriaközpont dolgozza fel, ezért az károsodik...

 

komment

süti beállítások módosítása