HTML

Nyár

2020.08.03. 09:19 :: Tobber

Amikor a plázában van a terheléses labor és két órát kell várni két tábla csokinyi cukorral a véredben úgy, hogy alapból 2-3 üres kávéval vagy el tizenegyig, ezért totál hányingered van és kánikulában kávéval sincs vérnyomásod, a maszktól még mély levegőt sem lehet venni, na úgy elég idegesítő, ha a szomszéd bolt riasztója non-stop vijjog, a mini váróban két 3 év körüli ordítja megállíthatatlanul, hogy jólvannakjólvannakjólvannak. :D

Hétvége remek, és tegnap este végre befejeztem két ékszert, az egyik kapocsra várt, a másik meg egy szimpla összerakásra, csak mivel egyetlen fotóról próbáltam levenni a formát-mintát, ezért agyaltam napokig a technikán.

A rendelőben hasít a wifi, dolgozni is tudok.

Asszem, még sosem drámáztam akadtam ki Kócosnak, merthát nem is érdemelné meg, de most keksz közben leállítottam, többször sem azt csinálta, amit kértem, ellenben azt csinálta, amit kértem, hogy ne, ez meg nálam nagyon, de nagyon nem fér bele a kekszbe. Nem is értem, honnan jött ez neki két év konszenzusos szuperség után. 27 lesz a hónapban, lehet, tényleg a korral jár?

Egyénként idilli cukik voltunk, ne kezdjen el rossz irányba változni. Az egyetlen normális reakció a nő jogos felháborodására, hogy hosszan ölel és még jobban körbeugrál, megvolt. De ezt a hozzáállást csírájában elfojtom.

Jó lennék börtönőrnek? :D

komment

süti beállítások módosítása