HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

4 hónapja home office

2020.07.15. 13:53 :: Tobber

...és még vajon meddig?

Pénteken átjött Kócos, szombaton lementünk a tóra TCsV-ékkel. Ideális nap volt, ahogyan a nyarat szeretem.

A víz 24 fokos, a nap süt, kánikula, csokira barnulás, ők strandkaja, én inkább semmi.

Az a helyzet, hogy néhány logikai játékban erős vagyok (stratégiaikhoz meg néha hóthülye), úgyhogy a szülinapomra kapott társassal úgy játszottunk ki megy ki hamarabb játékot, hogy nekem mindig duplaannyi lapot osztottak.

És így is nyertem! :DDDD

Lebegés a vizen mozdulatlanul, a fülemben tompán hallom a hullámokon át a zsivalyt.

Nekem ez a világbéke.

Kicsi a világ: Anyu házaspár barátai fejem fölött beszélték meg, hová telepedjenek le, csacsogtunk egy kicsit.

Itthon megpróbáltuk párszor egymás bekenését némi nyugtató krémmel, de mindig összegabalyodtunk Kócossal, mint a tinik.

Aztán rávilágított néhány logikus lépésre a Rubik kockán, hogy én arra mennyire rá tudok gyógyulni!

Vasárnap ő haza, én meg éreztem, hogy nem stimmel valami, TCsV úgy fújta ezerrel a jeges légkondit, hogy belobbant a fogam, állkapcsom. Marhára fáj, feldagadt, végszóra belázasodtam, két napig tartott a láz és hidegrázás persze menzesz első két napján*, irattam SOS antibiotikumot a háziorvossal, mert addig a fogorvoshoz sem mehetek, amíg csillagokat látok a fájdalomtól. Eddig is golyó fejem volt, hát most valami elképesztő karikatúra. A pandémia miatt elmaradt a szokásos kontroll, megérdemlem.

Akkor már elcsíptem egy felszabadult dátumot az endokrinológusomnál (az legalább ingyen van), mert elmaradt a (fél)pajzsmirigy ultrahang, pedig ott van valami, ami előtte nem, azt csak ő írhatja fel, meg akkor már az elszabaduló prolaktint is megbeszélnénk, az egyetlen gyógyszertől olyan migrénes brain fog jön rám, hogy nem bírok hozzászokni. Eddig Belbudára bkv-ztam át rendszeresen, most rákérdeztem, hogy a gyalog 12 percre lévő rendelőjükben is látszanak-e a kórelőzményeim és igen, szóval csak áttotyogok home officeban.

Ma viszem a kocsit Az Emberhez, aki intézi a lejáró forgalmit, olajcsere, légkondi, etc. Így is egy fél vagyon a Toyota szervíz, még jó, hogy ritkán romlanak el.

Aztán ugye le is akarom cserélni, az is minimum plusz egy millió forint.

Aztán jövőre cickókat akarok szebbé műttetni, az szabásmintától orvostól és implanttól függően 1-1,8 millió között lesz.

Illetve döntést hoz a ház jövő héten, hogy akkor rendeltetésszerűen használtam-e a tetőteraszomat (egy napozószék, egy kanapé, amikre max. cigizni vagy dumálni megyünk ki évi 30-40 nap, plusz a 4 kilós macska napozni, még egy zenés-táncolós partit sem tart egyikünk soha) és pár cserép virág, a buddhizmus temploma a teraszom, szóval a görény vén fasz vádaskodásainak célbaértétől függően kell fizetnem a felújítást, hogy ne ázzanak be kettővel lejjebb és sréhen arrébb (amiről még SENKI nem látott bizonyítékot, totál abszurd így kiadni milliókat).

És a kazánom is döglődik, esélyes még egy 6-700 000 ft kéményestül.

Meg a fogrovos, ugye...

Egy kicsit meg kell húzni az övet a következő évig.

*Két home office-os menzeszhányás között jött a futár, szédelegve ajtót nyitottam, mire heccelni kezdett, hogy felébresztett, meg akkor ezért nem mentem le a csomagért (nem, azért mert neki fel kell hoznia), és hogy ha ennyi időm van aludni, akkor beállhatok hozzájuk dolgozni, mert sok a munka és ő bezzeg 2,5 órákat alszik és a rokkantnyugdíja mellett sokat kell melóznia, én meg csak hümmögtem, mert egyrészt dolgoztam, másrészt ki kérdezte mentem volna vissza a vécé fölé, harmadrészt a covid-érában elárulni, hogy szarul vagyok, na az lett volna a hiszti igazán! Hogy én hogy rühellem az ötvenes, előítéletes faxokat, mondtam már? De helyesírási hiba volt az angol tetkójában a csuklóján, amit így mindenki lát. Ezt elégtételnek vettem.

komment

süti beállítások módosítása