HTML

Észszerű*

2020.05.20. 09:11 :: Tobber

Most, hogy 3 hónapja áll az autópiac és bizonytalan a gazdaság jövője meg az ember munkája, kitaláltam, hogy lecserélem a bő 16 éves, egyszer már gazdasági totálkárosra tört** toyotámat egy 8-10 évesre.

Nem működik a manuális légkondi, csak négyes fokozaton, tönkrement a hangfal, nem mintha túl sokat hallgatnék zenét, meg úgy egyébként évi 2 000 km-t ha megyek. Semmi más baja nincsen, ez is orvosolható lenne, dehát már munkaautó lesz. :D

Formálódik egy ideje a terv, tettem is félre, már amennyi különbség az árakban használt autónál lehet...

Ráállítottam az emberemet, mert nekem is mindenre van, mint Barney-nak a himym-ből. A mostanit is ő intézte.

Egy évet adtam neki, ráérek, már jelentkezett is egy szép hibriddel. Szvsz az marha drága feleslegesen fancy lenne nekem, még meglátom.

*Jaja, pár éve így írják, mert a -szerű már nem képzőszerű utótag.

**Az otthonom előtt parkoltam, onnan 15 km-re dolgoztam, amikor hívtak a szomszéd bácsik, hogy felírták ám a rendszámot, mert helybenhagyás, rendőrség, helyszínrehívás, ügyes karosszériás, hátulról ment bele totálban a furgonos, szvsz nem volt józan. Csakhát a toyoták karosszérialakatolása annyit ért, mint az autóért fizetett volna a biztosító. Én akartam megmenteni, mert remek autó.

komment

süti beállítások módosítása