HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Pffff

2019.12.10. 12:39 :: Tobber

Pénteken, kimerülten a hajtástól meg a 7. nap menzesztől lemondtam a kollégás vásározást, hívtam egy taxit, hogy hazajussak végre.

Erre hív Anyu, hogy ő már kint bulizik a cimboráinál Kispesten, utánavinném-e a koncertjegyét, mert otthonhagyta Zuglóban.

Őőőő, én meg a város közepén.

A kocsimra a házunk előtt 10 cm hó van ráfagyva.

Bkv-val kb. 50 perc tőlem, meg még haza.

Hát egyszer élünk: elkanyarodtunk apu felé a jegyért, hazavitt a taxis, majd továbbküldtem a jeggyel Kispestnek. Megadtam Anyu számát. Lógtunk az ördögnek 3 000 Ft-tal. Más moziba jár. :D

Szombaton home office, maradék kaják felélése és totál rendrakás, vasárnap délben TCsV-nél találkoztunk Kócossal meg a cimbikkel. Estig főztünk, játszottunk, beszélgettünk.

A hét húzós, ma beadattam az influenza elleni védőoltást, mert tavaly 2 hónapra taccsratett valami sorozatban a p.m. műtét után. A kollégák feszültek, a héten zárunk minden rendszerben, imposztorszindrómám van (vagy az vagyok), hideg lesz tüntetni és az Évtized Céges Pletykájával engem találnak meg, bár közvetlen forrásból magam sem tudom.

 

komment

süti beállítások módosítása