HTML

IKEA

2019.08.01. 19:45 :: Tobber

Itt az új ikea katalógus (egyelőre csak USA):

https://onlinecatalogue.ikea.com/US/en/IKEA_Catalogue/?_ga=2.139309619.1016503131.1564500919-928792728.1547290648&fbclid=IwAR38KEkARWvPPIFBJdMZwA9Lj3PMKrmt6qMEZMapo4yCgZiAkTtuRqz71e0#/pages/16

Végre mély színek. Ami egyáltalán nem jó a kicsi lakásomhoz. :D

---

Döntöttem, a nyaralós pénzemet inkább a lakásra költöm (nem egy földhözverős összeg!). Van egy 22 éves drabális fenyő ruhás szekrényem, meg egy 19 éves fenyő keretes tükröm, meg u.ilyen fiókos komódom, amik nem is néznek ki már túl jól, meg nem is szeretem igazán. Meg a konyhába beállítottam egy szekreter+szekrényt, jó lesz kamraszekrénynek. Valójában egy fekete luk, amit oda elteszek, többé nem veszem elő. Ergo felszámolható.

Meg a sarokkanapén még mindig agyalok, szeretem a kis Klippanomat, de nem lehet végignyúlni rajta...

Szóval lenne mit kidobálni, meghirdetni, utána meg kitalálni, milyen fukcióhoz mik kellenének. Legszívesebben üresen hagynám ezeket a területeket, mert irtó pici a lakás, én meg öreg koromra szeretem a levegősebb tereket ellenben a macskának kell egy szekrénytető, ahová elbújhat és leskelődhet, de a ruháknak kellene némi hely. Bár van a hálóban is temérdek a polc, akasztó, de oda kényelmetlen pakolni, meg onnan öltözködni reggel.

És tükröket akarok, még.

---

Csak úgy: Ma megint bőgtem a cégnél.

komment

süti beállítások módosítása