HTML

Kecsesen

2019.07.16. 16:32 :: Tobber

Berohantam a pláza peremén lévő drogériába, mert sehol nincs a hajfestékemből, én félig ősz vagyok, ami a sötétbarna hajamon gyönyörűen látszik is.

Akkor már vettem a tizenkettes vécépapírból (a macska eszi a slozipapírt?? másnál is irtó gyorsan fogy??), így felszerelkezve sétáltam el a Parfois leárazás előtt, amit nem hagyhattam ki.

Csuklómra akasztott zewával válogattam ki két szépséges fülbevalót és nyakláncot. Értem én a stílust!

---

Ráhasaltam a témára, bejelentkeztem laborra, mert rég lejártak a tavaszi adatok.

Endokrinológushoz, mert a pajzsmirigyműtét óta nem mentem vissza hozzá, ellenben úgy 7-8 kg-ot felszedtem november(!!!) óta.

Megyek a mégsem meleg nőgyógyászomhoz rákszűrésre, most megpróbálok nem röhigcsélve sztorizgatni a mellvizsgálat alatt. Persze tőlem gondoljon, amit akar. Rákérdezek, elsimította-e az ügyét a cégünkkel, ha nem, megpróbálok segíteni. Csak lehet, hogy azokat a dolgozókat már szélnek eresztettük. Eh!

Meg a fogorvosomhoz is bejelentkezem kontrollra.

Idén nem akarom a fele szabadságomat dokiknál-vizsgálatokon tölteni, inkább elintézem munka előtt-után.

---

Sehol nincs a kinézett szemüvegkeretből, nekem meg más nem áll jól, ezret próbáltam. Nyomi a fejem, ez van.

---

Megvan a következő repülőjegyünk!!!!!! Kezdhettem volna ezzel, mert ez a legizgibb.

Illetve nemsokára megyünk a Mátrába, meg nekem még min. egy repülés lesz idén! Kimaxolom, eddig sosem utaztam repülővel négyszer egy évben (jó, tudom, többen havonta többször :D).

komment

süti beállítások módosítása