HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Taktó

2019.07.04. 22:50 :: Tobber

Na és akkor munka után macskát pedikűröztem és bundaritkítottam, majd negyedik órája takarítottam a mini lakást, és még nem jutottam odáig, hogy a nagy kanapét, meg a tűzhelyet elhúzzam, a szárítós gépem meg annyira nehéz, hogy arrébbmozdítani sem bírom, szédültem, izzadtam, és gerincműtét, további sérvek mellett baromira nem vágytam újrakezdeni a fájdalmakat, szóval előkaptam a messengert és ráírtam a régi céges takarítónőnkre, aki ott precíz volt és hatékony, hogy meghagytam némi munkát, várom szeretettel.

Kicsi lakás, kb. üres terasz, nincsenek szőnyegeim, nem rendezek nagy főzést, ellenben macska van, szóval remélem, megment a koszbafulladástól (oké, túlzok).

Feldobok egy hajfestéket, és felvállalom a kudarcomat. :)

 

komment

süti beállítások módosítása